Garantie

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een enige tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie."Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten."

Voor de hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de wettelijke rechten die je als consument hebt.

  • Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geeft Bouwmarkttotaal standaard 2 jaar garantie op alle artikelen die u bij ons koopt. Extra garanties doen niets af aan de wettelijke garantie

 

  • Fabrieksgarantie
    Bouwmarkttotaal geeft standaard 2 jaar garantie op alle artikelen die u bij ons koopt. Daarnaast bieden fabrikanten in veel gevallen een garantietermijn van meer dan een jaar, de zogenaamde fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de productinformatie van het artikel. De aangeboden garanties gelden onverminderd de wettelijke garantie die je als consument hebt.
             Garantie van het merk AEG Tools -> zie AEG garantie
 
             Garantie van het merk Wolf Garten -> zie Wolf Garten garantie
 
             Garantie van het merk Gardenmeister -> zie Gardenmeister
 
             Garantie van het merk Powerplus  -> zie Powerplus
 
 

 

Klachten

Wij doen er alles aan om u als klant tevreden te krijgen en te houden. Mocht u desondanks toch ergens ontevreden over zijn of een klacht hebben, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

U kunt u klacht via ons contactformulier doorgeven of een e-mail sturen naar klantenservice@bouwmarkttotaal.nl

Wij nemen u klacht direct in behandeling en nemen, indien nodig, telefonisch contact met u op. Binnen 5 werkdagen kunt u van ons een inhoudelijke reactie verwachten.

 

Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag en voor Belgie bij Becommerce in Diepenbeek.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Moment...

of
of
 
Telefoon klantenservice

040-7114008, ma-vr: 10:00-17:00