U hebt niets in uw winkelwagen.

Subtotaal winkelwagen: € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Thuiswinkel Aspirant

Bestelling & Levering

Een bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen bij Bouwmarkttotaal is heel eenvoudig:

Woont u in Nederland ga dan naar www.bouwmarkttotaal.nl. Woont u in Belgie ga dan naar www.bouwmarkttotaal.be.

1. Ga naar het gewenste artikel en klik op ‘Klik & Bestel’. Uw artikel wordt dan in het winkelwagentje geplaatst.

2. Klik op ‘Ga door naar Afrekenen’ (als u een kortingscode heeft,  kunt u die hier invoeren).

3. Bij ‘Gegevens’ kunt u het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling opgeven.

4. ‘Betaalmethode’: kies de gewenste betaalwijze.

5. Controleren: als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘Betalen’.

6: Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

7: Na de bestelling krijgt u per mail een bevestiging binnen.

 

Winkelwagentje

Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, dan kunt u de artikelen in uw winkelwagentje laten staan. Artikelen in uw winkelwagentje kunt u op elk moment weer verwijderen.


Bezorging van een bestelling

Wij werken met verschillende partijen samen om zo goed en snel mogelijk te kunnen leveren. Levering is standaard tot aan de deur.

Wij leveren door heel Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Hiervoor worden extra kosten berekend (afhankelijk van het pakket). Alle artikelen worden standaard door ons verstuurd. Wilt u toch graag het artikel zelf afhalen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@bouwmarkttotaal.nl. Hiervoor worden uiteraard geen extra kosten berekend. Een voorkeur voor een bepaalde dagdeel is bij ons helaas niet mogelijk.

Betreft levertijden: Wij zijn altijd afhankelijk van onze partners DPD en Transmission voor de levering. In 99% procent van de gevallen leveren deze partijen binnen de afgesproken tijd / dag. De andere 1% wordt later geleverd. Heeft u nog vragen neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Welke producten worden gemonteerd geleverd en welke niet?

Producten die u bij Bouwmarkt Totaal bestelt, zijn standaard niet in elkaar gezet en worden vergezeld van een opbouwomschrijving geleverd. Dit om de verzendkosten en daarmee ook de prijs voor u zo laag mogelijk te houden. Indien een product wel gemonteerd bij u thuis wordt geleverd, dan wordt dit expliciet bij de artikelomschrijving op onze website erbij vermeld.


Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

Op de website bouwmarkttotaal.nl en bouwmarkttotaal.be staat bij elk artikel in het tabblad ‘Verzending’ vermeld met welke transporteur uw bestelling verstuurd wordt.

DPD

DPD pakketdienst bezorgt het artikel bij u aan huis (verzending naar een postbusnummer niet mogelijk). U ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt verstuurd vanuit de webshop, met daarin een link met gegevens van uw pakket. Met de persoonlijke mail van DPD heeft u een aantal opties om uw pakket te laten bezorgen:

• U kunt een ander afleveradres kiezen.

• U kunt het artikel afhalen bij een DPD pakketshop.

• Neerzet-toestemming.

• U kunt het artikel op een andere dag laten bezorgen. Wij leveren niet op zaterdagen, en een voorkeur voor een bepaald dagdeel is niet mogelijk. Mocht de eerste afleverpoging niet succesvol zijn verlopen, dan brengt DPD uw zending diezelfde dag nog naar de dichtsbijzijnde Parcelshop.

Hierdoor heeft u het pakket sneller in uw bezit, omdat u niet hoeft te wachten op de volgende leverdag. Deze service geldt voor alle particuliere leveringen van DPD in de Benelux.

Bij een grote bestelling duurt de levertijd enkele dagen langer i.v.m. pallet transport!

Transmission

Transmission werkt in bloktijden van 2 uur, zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten. Op de dag van levering krijgt u per mail van Transmission de levertijden doorgestuurd. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan dient u rekening te houden met bijkomende kosten. Een voorkeur voor een bepaalde dagdeel is niet mogelijk De standaard levering omvat levering tot aan de eerste drempel (begane grond) van het door u opgegeven adres.

 

Levertijden

De levertijden verschillen per artikel. Bij elk artikel staat de levertijd vermeld. Wij leveren op maandag tot en met zaterdag.

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, dan doen wij ons best om de afzonderlijke artikelen zo snel mogelijk bij u te laten bezorgen. Het kan zijn dat u uw bestelling in deelleveringen geleverd krijgt; een deel binnen een dag (wanneer besteld voor 16.00 uur) en een deel met een levertijd van 2 - 4 dagen. Op de pakbon staan deze levertijden per artikel gespecificeerd en worden de artikelen die u in deellevering geleverd krijgt, geel gemarkeerd.

 

Elektrische apparaten retourneren

Bij Bouwmarkt Totaal kunt u gratis uw oude elektrische apparaat retour sturen bij aankoop van een nieuwe vergelijke apparaat bij ons in de webshop.

Dit kan tijdens of binnen 30 dagen na aankoop van uw nieuwe elektrische apparaat. Dit kunt u via klantenservice@bouwmarkttotaal.nl regelen. Voor meer informatie zie ook de website: www.weee.nl

 

Reclameren

Reclameren kan tot 14 dagen na ontvangst. U dient de bestelling bij ontvangst te controleren; bij schade niet monteren. Wilt u een melding maken van schade, dan vragen wij u om een digitale foto te maken waarop de beschadiging duidelijk te zien is en deze in een e-mail te sturen naar klantenservice@bouwmarkttotaal.nl o.v.v. uw ordernummer, naam en telefoonnummer. Onze klantenservice neemt dan z.s.m. contact met u op. Let op! Heeft het artikel transportschade monteer het artikel niet en neem eerst contact op met klantenservice.

 

Wat te doen met zichtbare transportschade bij aflevering?

Op het moment dat u een beschadiging ziet bij de aflevering van uw bestelling en de doos / uw bestelling dus beschadigd bij u aangeleverd wordt, dient u meteen ter plekke een foto te maken en “onder voorbehoud” (en dus niet “voor akkoord”) te tekenen bij ontvangst. Gelieve de digitale foto waarop de beschadiging duidelijk te zien is te e-mailen naar klantenservice@bouwmarkttotaal.nl o.v.v. uw ordernummer, naam en telefoonnummer. Onze klantenservice neemt dan z.s.m. contact met u op.

 

Verzendkosten

Verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 75,- of meer bedraagt, is binnen Nederland en België gratis. Voor verzendingen onder de € 75,- binnen Nederland en België brengen wij € 4.95 in rekening.

 

Feestdagen

Op nationale feestdagen zijn wij gesloten. Wanneer je bestelt op deze dagen wordt het pakket de eerstvolgende dag verzonden.

 

Profiteer ook van de laagste prijzen en onze kortingen

Bij Bouwmarkt Totaal profiteert u gegarandeerd van de laagste prijzen. Dagelijks houden wij de prijzen van alle aanbieders in de gaten. Ook de internetwinkels en groothandels worden in onze prijsvergelijking meegenomen. Omdat wij ernaar streven om bij prijsvergelijkingen altijd als winnaar uit de bus te komen, betaalt u bij ons nooit teveel.

Moment...

of
of
 
Telefoon klantenservice

040-7114008, ma-vr: 10:00-17:00